عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 1 ارديبهشت 1403
بازدید : 11
نویسنده : سلیمی

فولاد صنعت ستی با چندین سال سابقه ، فعالیت خود را در تاریخ  1401/06/02  در زمینه خدمات فولاد و مصنوعات فلزی ، ساخت انواع محصولات گالوانیزه و ساخت ماشین آلات و دستگاه ها جهت تولید انواع محصولات فولادی به طور رسمی آغاز نمود . از تولیدات فولاد صنعت ستی میتوان به تولید سیم خاردار با ثبت برند تیکان اشاره نمود . فولاد صنعت ستی توانسته با در نظرگرفتن محل مورد نظر و کارایی محصول انواع مختلف سیم خاردار را در قطر و سایزهای مختلف تولید نماید .

تهران شهرک صنعتی قرچک، میدان صنعت

راه های ارتباطی ما :

09125757562

09101101099

02135000033

www.setisteel.com

info@setisteel.com



:: برچسب‌ها: تهران سیم خاردار , سیم خاردارقرچک , سیم خاردار , انواع سیم خاردار , تیکان سیم خاردار ,
تاریخ : شنبه 1 ارديبهشت 1403
بازدید : 10
نویسنده : سلیمی

سیم خاردار یک محصول فلزی است که از جنس های مختلفی تهیه میشود . انواع سیم خاردار در دنیا تولید می شود . عمدتا جهت ساخت این محصول از مفتول گالوانیزه گرم استفاده میشود .این مفتول به روش خاصی دور هم پیچیده شده و سیم خاردار تولید می شود . این محصول دارای 

تیغ های تیزی بوده و به دو روش خطی و حلقوی تولید می شود . این تیغ های تیز جهت حصارکشی و محافظت کاربرد زیادی دارند . سیم خاردار می تواند از جنس های دیگری نیز تولید شود .استفاده از هر نوع سیم خاردار نسبت به کاربرد آن متفاوت است .



:: برچسب‌ها: تولیدسیم خاردار , سیم خاردار تیکان , تولیدکننده سیم خاردار , انواع سیم خاردار , سیم خاردارخطی , سیم خاردارحلقی , ,
تاریخ : شنبه 1 ارديبهشت 1403
بازدید : 8
نویسنده : سلیمی

سیم خاردار در محل ها و کاربرد های متنوعی به کار می رود . هدف اصلی آن ارائه امنیت و کنترل دسترسی به مناطق خاص است . برخی از کاربرد های سیم خاردار عبارتند از : 

حصارکشی در کشاورزی : از سیم خاردار به طور گسترده ای در محیط کشاورزی برای حصارکشی دام و محافظت از محصولات در برابر ورود غیر مجاز یا آسیب بهره برده می شود .

امنیت محیطی : بسیاری از صنایع ، موسسات و اماکن دولتی از سیم خاردار برای ایجاد محیطی امن و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز استفاده می کنند .

نصبات نظامی : سیم خاردار بخشی جدایی ناپذیر از نصبات نظامی است و به عنوان یک مانع دفاعی در برابر دستبردهای ناخواسته عمل می کند .

کنترل مرزها : سیم خاردار اغلب برای علامت گذاری و امنیت مرزهای بین المللی استفاده می شود .و از عبور غیرمجاز از مرزها جلوگیری می کند .

زندان ها و اماکن تادیبی : در زندان ها سیم خاردار به طور معمول برای تقویت امنیت و جلوگیری از فرار استفاده می شود .



:: برچسب‌ها: سیمخاردار , سیمخاردارتیکان , تیکان , سیم خاردار , سیم خاردارتیکان , ,

وب سایت فولاد صنعت ستی بیانگر اطلاعاتی در زمینه تولیدات سیم خاردارتیکان و انواع آن می باشد .

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سیم خاردار تیکان و آدرس tikan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com